top of page

מגיעים לדובאי לתקופה ארוכה? 5 מלונות שיעלו לכם פחות מ-100 דולר ללילה

הרבה אנשים שואלים אותי איך "שרדתי" בדובאי תקופה כל כך ארוכה. אז יש לי שני דברים להגיד על זה: הדבר הראשון הוא, שהמלונות בדובאי לא יקרים בהשוואה למלונות בארץ. הדבר השני הוא, עשיתי סקר שוק והתנסיתי במספר מלונות זולים בעיר. כעת אני יכולה להמליץ לכם על מלונות ברמה גבוהה שיעלו לכם פחות מ- 100 דולר ללילה.

מלון Canal Central

מלון קאנאל סנטרל הוא מלון חמישה כוכבים שממוקם באזור הביזנס ביי. המלון מציע חדרים גדולים מרווחים עם נוף ישיר לבורג' חליפה ולקו הרקיע של דובאי, אמבט מפנק ומיטה מרווחת ונוחה. במלון יש חדר כושר המשקיף אל הנוף האייקוני של דובאי, מסעדה, חניה פרטית ללא תשלום, דלפק קבלה שעובד 24 שעות ביממה. היתרון של המלון הוא הבריכה הענקית המשקיפה לנוף של הבורג' חליפה וגורדי השחקים של דובאי, בנוסף לבריכת ילדים. המלון מומלץ בחום למי שמגיע לדובאי ורוצה להנות ממלון מפנק במיקום טוב, עם נוף לבורג' חליפה, ויחד עם זאת לא לשלם המון כסף. חדר סופריור עם נוף לעיר, עם מיטה זוגית גדולה או שתי מיטות יחיד יעלה לכם החל מ-260 ₪ ללילה ליחיד/ לזוג.


לקבלת הצעת מחיר למלון Canal Central Dubai לחצו כאן

בריכת מלון קאנל סנטרל בדובאי שמשקיפה לבורג' חליפה
בריכת המלון Canal Central Dubai

מלון Ibis One Central

מלון אייביז וואן סנטרל הוא מלון שלושה כוכבים שממוקם באזור הטרייד סנטר בדובאי, כ-7 דקות נסיעה מקניון דובאי והבורג' חליפה. המלון מציע חדרים צנועים בגודלם אך יחד עם זאת מספקים, מיטה זוגית וטלוויזיה, שירותי ניקיון ברמה גבוהה, שירותים ומקלחת נאותים. במלון יש מסעדה, חדר כושר, חניה חינם, מיזוג אוויר, שירותי הסעות בחינם, טרסה חיצונית שאפשר לשבת בה. המלון מומלץ בעיקר לאנשי עסקים שלא מגיעים לנפוש ויבלו רוב היום בפגישות או לאנשים שמגיעים לשהות ארוכה ומחפשים מקום יחסית זול ללון בו. מתחת למלון יש מסעדות לארוחת בוקר ואפילו סניף של סטארבקס. ממליצה בחום על מסעדת Andes, מסעדה מעולה שממוקמת מתחת למלון. חדר סטנדרט קווין עם מיטה זוגית גדולה יעלה לכם החל מ- 150 ₪ ללילה ליחיד/ לזוג.


לקבלת הצעת מחיר למלון Ibis One Central Dubai לחצו כאן

חדר שינה במלון אייביז וואן סנטרל דובאי
חדר השינה במלון Ibis One Central Dubai

מלון Media Rotana

מלון מדיה רוטנה הוא מלון חמישה כוכבים שממוקם באזור המדיה סיטי של דובאי, כ-10 דקות נסיעה מחוף JBR. המלון מציע חדרים גדולים ומרווחים, מיזוג אוויר, מיטות נוחות, שירותי ניקיון, מקלחת ושירותים מפנקים, נקיים ומסודרים. במלון יש חדר כושר, בריכה חיצונית, חדר ישיבות, אזור ממוחשב לשימוש האורחים, חניה חינם, שירותי הסעות בחינם, שירות מוניות ומסעדה. המלון מומלץ לאנשים שמגיעים לדובאי לשהות ארוכה ולא מתכננים לשהות במלון לאורך היום. המלון מקורב לאיזור החוף אך ניתן במונית להגיע גם למרכז העיר- כ-25 דקות נסיעה לאיזור הבורג' חליפה. חדר קלאסיק קינג עם מיטה זוגית גדולה יעלה לכם החל מ-155 ₪ לילה ליחיד/ לזוג.


לקבלת הצעת מחיר למלון Media Rotana Dubai לחצו כאן

חדר השינה במלון מדיה רוטנה בדובאי
חדר השינה במלון Media Rotana Dubai

מלון Grand Cosmopolitan

מלון גראנד קוסמופוליטן הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם באיזור אל בארשה בדובאי, מרחק של כ-20 דקות נסיעה ממרכז העיר. מבחינת מיקום הוא לא במיקום הכי אטרקטיבי אך יחד עם זאת, החדרים מפנקים ומרווחים באופן יוצא מן הכלל, ובריכת המלון מפנקת גם היא, בריכת אינפיניטי הממוקמת על הגג, כך שאם אתם ניידים- המלון מומלץ בחום. המלון מציע חדר כושר, מתחם ספא, בריכת ילדים, חדרי ישיבות, מסעדה על גג המלון, שירותי ניקיון, וחדרי משחקים לילדים. חדר דאבל סופריור עם מיטה זוגית יעלה לכם החל מ-320 ₪ ללילה ליחיד/ לזוג.


לקבלת הצעת מחיר למלון Grand Cosmopolitan Dubai לחצו כאן

חדר השינה במלון גראנד קוסמופוליטן דובאי
חדר השינה במלון Grand Cosmopolitan Dubai

מלון Pullman Downton

מלון פולמן דאונטאון חמישה כוכבים שממוקם באזור הביזנס ביי, מרחק נסיעה של 10 דקות מהאזור של הבורג' חליפה וקניון דובאי. המלון מעוצב כולו בעיצוב מודרני וחדשני ומציע חדרים עם נוף לבורג' חליפה ולקו הרקיע של דובאי, מיטות זוגיות גדולות במיוחד, מיזוג אוויר, אמבט שמופרד באמצעות זכוכית מחדר השינה ושולחן עבודה. במלון יש חניה חינם, בריכה חיצונית עם נוף לבורג' חליפה ובריכה פנימית מחוממת, שירותי הסעות בחינם, דלפק שעובד 24 שעות ביממה ומרפסת שמש. תוכלו למצוא גם מרכז בריאות וספא במלון, טיפולי יופי, מספר מסעדות ואפילו מגרש סקווש. המלון מומלץ למי שרוצה להנות מהנוף של דובאי אך לא לשלם הון על מלון. חדר סופריור קינג יעלה לכם החל מ-320 ₪ ללילה ליחיד/ לזוג.


לקבלת הצעת מחיר למלון Pullman Downtown Dubai לחצו כאן

חדר השינה במלון פולמן דאונטאון דובאי
חדר השינה במלון Pullman Downtown Dubai



bottom of page