top of page

15 אטרקציות שחובה לעשות בדובאי

דובאי מפורסמת בזכות כמות האטרקציות שיש לה להציע לתיירים. החל מטיול ספארי בדיונות המדבריות של דובאי, וכלה בארוחת ערב בשמים- דובאי מציעה מגוון אפשרויות בילוי ואטרקציות לכל הגילאים. כדי שלא תלכו לאיבוד בין כל מה שיש לעשות, סידרתי עבורכם את האטרקציות שחובה לעשות בדובאי.


ספארי במדבר

הנוף העירוני וגורדי השחקים של דובאי מרשימים ולעיר האורבנית יש המון להציע, אך אם אתם רוצים לחוות קצת טבע ואותנטיות, כדאי לכם לקחת טיול ג'יפים במדבר הערבי של דובאי. מומלץ לקחת סיור שקיעה שמתחיל בשעות הצהריים ונמשך עד הערב. הסיור כולל טיול ג'יפים במדבר, טיול טרקטורונים לאור השקיעה, סנובורד על החול, רכיבה על גמלים וארוחת ערב במתחם הקמפינג במקביל להופעות חיות (מופעי אש וריקודי בטן). הסיור מומלץ למשפחות, זוגות וקבוצות חברים.


טיול טרקטורונים במדבר של דובאי
טיול טרקטורונים במדבר של דובאי

תצפית הבורג' חליפה

הבורג' חליפה נכון להיום מחזיק בתואר 'הבניין הגבוה בעולם', כשהוא מתנשא מעל לקו הרקיע של דובאי, לגובה של 828 מטרים עם 163 קומות. מדי יום מאות מבקרים נוהרים אל הבורג' חליפה ועולים באחת המעליות המהירות בעולם עד למרפסות התצפית הממוקמות בקומות 124 ו- 125, משם ניתן ליהנות מתצפית פנורמית מדהימה על כל גורדי השחקים של דובאי. אם תבחרו לעלות לקומה גבוהה יותר, תוכלו להגיע לקומה 148 שהיא נקודת התצפית הגבוהה ביותר בעולם. במקום לשלם על כרטיס לנקודת התצפית של בורג' חליפה, הייתי ממליצה להזמין מקום למסעדה הממוקמת בקומה 122, המסעדה הגבוהה ביותר בעולם, בשם At.mosphere. למי שיכול להרשות לעצמו, ממליצה לשבת לאכול שם וליהנות מהנוף.



שעות פתיחה: 10:00-23:00

בורג׳ חליפה, המגדל הגבוה בעולם
בורג׳ חליפה, המגדל הגבוה בעולם

גלובל וילג' (הכפר הגלובלי)

אחת האטרקציות התיירותיות והפופולריות ביותר של דובאי היא הגלובל וילג'. הגלובל וילג' הוא פארק רחב ידיים המציע מגוון עצום של ביתנים המייצגים מדינות מרחבי העולם. בכל ביתן יש דוכני מזון, בגדים ומזכרות המאפיינים את אותה מדינה. מלבד ביתנים, הגלובל וילג' כולל בתוכו גם מתקני שעשועים, מופעי תרבות, יריד דוכנים ועוד המון. מומלץ להקדיש לפחות ארבע שעות לבילוי בפארק וללכת בשעות הערב.


עלות כניסה: החל מ-20 דירהם לאדם. בתוך הפארק משלמים על אוכל ומתקנים בנפרד.

שעות פתיחה: 16:00-00:00

שימו לב! הפארק פתוח רק בעונה הקרה, בחודשים אוקטובר- מאי לחצו כאן להזמנת כרטיסים לגלובל וילג׳

הכפר הגלובלי, גלובל וילג׳, דובאי
הכפר הגלובלי בכריסמס

מירקל גארדן | גן הפרחים בדובאי

המירקל גארדן הוא גן הפרחים הטבעי הגדול ביותר בעולם, הכולל למעלה מ- 45 מיליון פרחים וצמחים. המקום הוא גן עדן לחובבי פרחים וטבע ולילדים. יש בו דמויות אהובות ומוכרות כמו מיקי מאוס, דונלד דאק ועוד, שעשויות מפרחים טבעיים בלבד ומתנשאות לגובה של עשרות מטרים. המירקל גארדן בדובאי מכיל גם את הפסל הפרחוני הגדול בעולם בצורת מטוס איירבוס A380- מדובר במטוס אמתי שכוסה כולו בפרחים.


עלות כניסה: 50 דירהם לאדם.

שעות פתיחה: 09:00-21:00

שימו לב! המירקל גארדן פתוח רק בעונה הקרה, בחודשים נובמבר- מאי לחצו כאן להזמנת כרטיסים לגן הפרחים בדובאי

גן הפרחים בדובאי
גן הפרחים בדובאי

המזרקות המנגנות של דובאי

המזרקות המנגנות שוכנות מתחת לבניין הגבוה ביותר בעולם, הבורג' חליפה ולצד הקניון של דובאי. החל משעה 18:00 מתחיל מופע מזרקות מרשים במיוחד, המתחדש כל חצי שעה. בכל מופע נבחר שיר אחר, החל משירים ערביים וכלה בשירי פופ ואופרה, כאשר המזרקות נעות בקצב המוזיקה! אין תייר שהיה בדובאי ולא התפלא לנוכח המחזה המרהיב, ולנוכח הגובה המדהים שהמזרקות מגיעות אליו. לתצפית הטובה ביותר על המזרקות, מומלץ לשבת באחת המסעדות העליוניות בתוך הקניון של דובאי, הפונות לכיוון הבורג' חליפה.


שעות פעילות: 18:00-23:00

המזרקות המנגנות בדובאי
המזרקות המנגנות בדובאי

סקי דובאי

סביר להניח שסקי דובאי זו החוויה הכי קרובה לחורף שתראו באיחוד האמירויות. מרכז הסקי העצום ממוקם בקניון האמירויות ומציע את מגרש הסקי המקורה הראשון בעולם, הכולל חמישה מסלולים באורך וקושי משתנים בין 60 ל -400 מטר. מלבד שיעורי סקי למתחילים וגלישת סקי למתקדמים ניתן למצוא במתחם רכבל, אבובים בשלג, מתקן גלגל שלג ועוד. בכניסה לסקי דובאי מקבלים את כל הציוד הכולל ביגוד, מגפיים ומגלשי הסקי.


שעות פתיחה: ימים א'- ה' בין השעות 10:00-22:00


מתחם הסקי בדובאי
סקי דובאי, מתחם הסקי המקורה הגדול בעולם

אל סיף

כשהישן פוגש את החדש- זו השורה המתארת את אזור אל סיף. זהו אזור יחסית חדש הממוקם בצד העתיק של דובאי ומציע אוכל, קניות ופנאי. אזור אל סיף ממוקם בסמוך לנחל דובאי ולשכונת אל פהידי, ומעוצב בעיצוב עתיק שנותן משמעות היסטורית וטוויסט נוסטלגי למבנים החדשים. בין היתר, תוכלו למצוא באזור אל סיף את סניף הסטארבקס המפורסם בעיצוב אותנטי ומיוחד, שווקים מהממים, חנויות תבלינים ומסעדות מעולות. בין המסעדות הטובות שיש באזור היא מסעדת Arabian tea house.


שעות פעילות: 10:00-22:00

סטארבקס העתיק בדובאי
סטארבקס העתיק בדובאי

הפריים של דובאי | מסגרת הזהב של דובאי

הפריים של דובאי הוא מבנה המסגרת הגדול ביותר בעולם המתנשא לגובה 150 מטרים. המבנה לוכד באופן מושלם את כל קו הרקיע של דובאי. בביקור בפריים של דובאי תוכלו ליהנות ממוזיאון המציג את המעבר של דובאי מכפר דייגים למטרופולין איקוני. לאחר ביקור במוזיאון בקומה התחתונה, תוכלו לעלות במעלית לחלק העליון של המסגרת, שם תוכלו ליהנות מנוף פנורמי המציג מצד אחד של המסגרת את העיר העתיקה של דובאי (הבניינים העתיקים באיזור דיירה ובור דובאי), ומהצד השני את דובאי החדשה (גורדי השחקים ובורג' חליפה בניהם). בסיום הסיור בפריים דובאי תוכלו ליהנות מהדמיה יוצאת דופן של העתיד המתוכנן לעיר דובאי.


עלות כניסה: 50 דירהם.

שעות פתיחה: ימים א'- ש' בין השעות 09:00-21:00 לחצו כאן להזמנת כרטיסים למסגרת הזהב של דובאי

מסגרת הזהב בדובאי
מסגרת הזהב בדובאי

קניון דובאי Dubai mall

קניון דובאי הוא הקניון הגדול והמתויר ביותר בעולם. יש בו למעלה מ- 1,300 חנויות ומעל 200 מסעדות ובניהן שדרת אופנה, המיועדת ל-150 מותגי יוקרה ומסעדות איכותיות, ומציבה את קניון דובאי כבירת האופנה של המזרח התיכון. מלבד חנויות אופנה ומסעדות, קניון דובאי כולל את שוק הזהב, מזרקות מקורות, מגרש החלקה על הקרח, מתחם בית קולנוע ענק, פארק השעשועים הגדול ביותר בעולם למציאות מדומה, שלל אטרקציות לילדים, האקווריום המקורה וגן החיות התת ימי המפורסמים של דובאי. סמוך לקניון דובאי ממוקם הבניין הגבוה ביותר בעולם, הבורג' חליפה, ותחתיו ממוקמות המזרקות המנגנות של דובאי. בילוי בקניון דובאי לא כולל רק יום של קניות אלא גם יום של חוויות ואטרקציות, מומלץ להקדיש לו מספר שעות. ניתן להגיע לקניון באמצעות המטרו.


שעות פתיחה:

ימים א'- ד' 10:00-23:00

ימים ה'- שבת 10:00-00:00

פארק המים Aquaventure

פארק המים הגדול ביותר במזרח התיכון, המוכר במיוחד בזכות המגלשה המובילה למנהרת כרישים! הפארק ממוקם באזור אי הדקל, סמוך לריזורט אטלנטיס דה פאלם. הוא מציע מגוון רחב של אטרקציות: פעילויות ימיות, חופים פרטיים, מגלשות מים עצומות ואזור משחקים לילדים. בין היתר, הפארק מאפשר כניסה לאקווריום הימי והתת ימי היחידי בדובאי המכיל יותר מ- 65,000 יצורים ימיים. מומלץ להגיע באמצע שבוע כדי להימנע מתורים המתנה ארוכים למתקנים.


שעות פתיחה: ימים א'- ש' בין השעות 10:00-18:00


פארק מים אטלנטיס בדובאי, אקווהונצ׳ר
פארק המים אקווהונצ׳ר, אטלנטיס

ארוחה בשמי דובאי

אטרקציה ייחודית שתעניק לכם חוויה קולינרית יוצאת דופן. שולחן ארוחת הצהריים/ ערב שלכם ימוקם בגובה 50 מטרים מעל פני האדמה באמצעות מנוף. תוך כדי שמוזיקה מתנגנת ברקע, שפים יבשלו לכם ראשונה, עיקרית וקינוח לבחירתכם מתוך התפריט. המנות ברמה מאוד גבוהה, ממליצה בחום על הפסטה כמנה עיקרית. זאת בזמן שאתם נהנים מהנוף עוצר הנשימה של חוף ג'ומיירה וגורדי השחקים של דובאי. ההרפתקנים מבניכם יכולים לשחק עם הכיסא ולהישען אחורה, להתבונן בשמים. אטרקציה מומלצת שלקחה את הביטוי "ארוחה עם נוף" צעד קדימה.


שעות פתיחה: ימים א'- ש' בין השעות 14:00-21:30


ארוחה בשמים דובאי
ארוחה בשמי דובאי

מופע לה פרל

קרקס על המים- המופע הפופולרי ביותר בדובאי. מופע לה פרל מבוסס כולו על מוטיבים של מים, בסגנון המופעים הגדולים בלאס וגאס. שילוב של קרקס דה סוליי, התעמלות קרקע. אקרובטיקה, אפקטים ייחודיים של הבמה ומופע אורות יוצא מן הכלל. מופע לה פרל מתקיים במלון V הסמוך למלון הילטון אל הבטור. בכל יום שיש הופעות הן מתקיימות פעמיים: בשעה שש וחצי ובשעה תשע. המופע נמשך במשוער שעה וחצי. מחיר כרטיס הוא לפי סדר ההושבה כאשר כרטיס סילבר הוא הזול ביותר (והמרוחק ביותר מהבמה). ממליצה לכם על כרטיס גולד- מיקום מעולה ולא מאוד יקר


שעות פתיחה: ימים שלישי- שבת החל מהשעה 18:00


הליקופטר בשמי דובאי

דובאי ממבט על: להסתכל על הבורג' חליפה בגובה העיניים. הליקופטר בשמי דובאי יעניק לכם נקודת תצפית ייחודית על כל קו הרקיע של דובאי, הנוף המדהים של גורדי השחקים של העיר, הבניין המפורסם הבורג' חליפה, בורג' אל ערב, ואי הדקל המלכותי. בין האטרקציות שאנשים מאוד אוהבים וממליצים בדובאי. חוויה חד פעמית והנוף מתוך המסוק הוא בלתי נשכח. ניתן להשכיר מסוק פרטי (אופציה יקרה יותר) או לחלוק חמישה אנשים מסוק אחד (אם אתם חמישה אז זה כמו מטוס פרטי עבורכם). יש טיסות של 12 דקות, 17 דקות, 22 דקות, 30 דקות וכן הלאה. אני ממליצה לפחות על 17 דקות כדי ליהנות באופן מושלם מהחוויה.


שעות פתיחה: ימים ראשון- שבת, בין השעות 08:00-21:00


הליקופטר בשמי דובאי
הנוף מההליקופטר בשמי דובאי

אומגה בין גורדי השחקים של המרינה

הרפתקנים, זה בשבילכם: אומגה יחסית חדשה נפתחה במרינה של דובאי. עכשיו תוכלו ליטרלי לעוף בין הבניינים המרשימים ביותר בדובאי ולצפות מלמעלה על המרינה המדהימה. אין אדם שעשה את האומגה ולא ממליץ עליה. חוויה יוצאת מן הכלל וזיכרון מדהים מהחופשה. האומגה מתבצעת על ידי תו תקן ועל ידי חברה איכותית ומקצועית כך שאין מקום לדאגה לחוששים. בלי קשר, מומלץ תמיד להוסיף סעיף של ספורט אתגרי לביטוח שלכם. כחלק מהתשלום תקבלו קסדה וצילום ווידאו שתוכלו להעלות מכן לרשתות החברתיות שלכם.


שעות פתיחה: ימים א'- ש' בין השעות 08:00-21:00


בריכת האינפינטי אאורה סקיי

אאורה סקיי היא הבריכה הכי מבוקשת כרגע בדובאי! ממוקמת 200 מטרים מעל פני האדמה, בריכת האינפיניטי מציעה נוף של 360 מעלות על כל דובאי- הבורג׳ חליפה, הבורג׳ אל ערב, איזור המרינה ואיזור הפאלם. הבריכה מחולקת ל-4 איזורים שונים, ובמעמד ההזמנה עליכם לבחור את הנוף בו תרצו לצפות. האיזור שתבחרו ישפיע רק על מיקום מיטת השיזוף שלכם, אך למעשה תוכלו לשחות בכל הבריכות באופן חופשי. זמן השהייה בבריכה מוגבל ל-4 שעות. תוכלו לבחור בכניסת בוקר (בין השעות 10:00-14:00) או בכניסת צהריים שכוללת את השקיעה (בין השעות 14:00-18:00).


שימו לב! יש להזמין מקום לבריכה לפחות חודשיים מראש באתר הרשמי- AURA SKY POOL

במידה ולא הספקתם להזמין מקום אבל בכל זאת בא לכם לראות את הנופים, תוכלו להגיע לאכול במסעדה באותה קומה.


שעות פתיחה: ימים א'- ד' בין השעות 10:00-21:00

ימים ה׳- שבת בין השעות 10:00-00:00



bottom of page