top of page

מסעדות ערביות בדובאי: 5 מסעדות שחייבים לאכול בהן

עודכן: 4 במאי 2021

מגוון המסעדות שיש בדובאי הוא אינסופי. ניתן למצוא סוגים שונים של מטבחים בדובאי, החל ממטבח אסייתי, וכלה במטבח איטלקי. מאחר והביקור הוא במדינה ערבית, החלטתי להכין לכם רשימה עם כל המסעדות הערביות המומלצות ביותר בדובאי, בטווח מחירים שכל כיס יכול לאפשר לעצמו. על מנת להיות חלק מהאווירה האותנטית במקום, תוכלו להזמין שישה (נרגילה) ולהשתלב באוכלוסייה. הנה חמישה מקומות ששווה לפתוח בהם שולחן, בואו נתחיל.


Awani JBR :1

מסעדת אוואני ממוקמת באזור הטיילת JBR, אל מול הנוף של הים ושל הגלגל הענק. בשעות הערב האווירה במסעדה מהנה במיוחד, לאור הפעילות של הטיילת והעוברים והשבים בה. התפריט מציע מנות מן המטבח הלבנוני כמו מציע מגוון מנות גריל, סלטים, מטבלים, קטניות ותבשילים ביתיים. מומלץ בחום להזמין כנאפה ותה חם בסיום הארוחה. אופן ההגשה של הכנאפה מיוחד מאוד.


שעות פתיחה: 08:00-00:00

סניפים של המסעדה ברחבי דובאי:


Arabian Tea House- Al Fahidi :2

המסעדה ממוקמת באזור השקט של אל סיף ומציעה אווירה שלווה, רומנטית ואותנטית. עיצוב המסעדה מזכיר עיצובי יווני המשלב גוונים כפריים של לבן וכחול. התפריט מציע מנות מהמטבח האמרתי והערבי. בין היתר, ארוחת בוקר, חומוס ומטבלים, מנות בשריות, לחמי מרק/ פסטה ומאפים, סלטים וכריכים, קינוחים ועוד. כשמם כן הם, מתמחים בסוגי תה שונים. מומלץ בחום להזמין תה יחד עם הקינוח האמרתי המפורסם לוקיימת. במסעדה יש גם המון פינות אינסטגרמיות שניתן להוציא בהן תמונות. תהנו ואל תשכחו לתייג אותי!


שעות פתיחה: 07:30-23:00

סניפים של המסעדה ברחבי דובאי:


ZouZou Downtown :3

מסעדת זוזו ממוקמת מתחת לקניון דובאי ומול הבורג' חליפה והמזרקות המנגנות. מומלץ לאכול שם ארוחת ערב, אל מול הנוף של המזרקות. התפריט מציע מנות מהמטבח הלבנוני ומהמטבח הטורקי. בין היתר תוכלו למצוא שם ארוחות בוקר, מרקים וסלטים, ראשונות קרות וחמות, מנות מהגריל, סטייקים, פסטות, מאפי בשר, מנות עוף ועוד.


שעות פתיחה: 09:00-00:00

סניפים של המסעדה ברחבי דובאי:


Al Safadi :4

מסעדת אל ספדי ממוקמת באזור The Point אל מול הנוף של מלון האטלנטיס. מומלץ להגיע לארוחת ערב, מול המסעדה יש מזרקות מנגנות וניתן לראות באופק את האטלנטיס בגווניו הזוהרים בלילה. התפריט מציע מנות אותנטיות מן המטבח הלבנוני: ארוחות בוקר, ראשונות וסלטים, מנקיש לבנוני, ראשונות, מרקים, שווארמה, ברביקיו, מאכלי ים.


שעות פתיחה: 08:00-01:00

סניפים של המסעדה ברחבי דובאי:


Bosporus JBR :5

מסעדת בוספרוס ממוקמת באזור הטיילת JBR, אל מול הנוף של הים ושל הגלגל הענק. התפריט מציע מנות אותנטיות משובחות מן המטבח הטורקי: מרקים, סלטים טריים, חומוס ומזטים, פיצות טורקיות, בשרים מהגריל, מאכלי ים, סטייקים, בורגרים ועוד. ממליצה בחום על הפלטת מטבלים שמגיעה עם לחם טורקי חם.


שעות פתיחה: 10:00-01:00

סניפים של המסעדה ברחבי דובאי:


bottom of page