top of page

מחפשים ריזורט למשפחות בדובאי? הכירו את אטלנטיס דה פאלם

עודכן: 8 בדצמ׳ 2022

ממוקם בקצה אי הדקל המלכותי, הריזורט אטלנטיס דה פאלם מציע חווית שהות אולטימטיבית למשפחות עם אינספור אטרקציות, מסעדות, בריכות וחנויות שנמצאות בתוכו. משפחות יכולות לבלות בו לפחות שבוע ימים, מבלי לצאת מהאזור בכלל.


לפני שבועיים התארחתי בריזורט אטלנטיס דה פאלם ואני חייבת להגיד שהופתעתי לחלוטין לטובה. ממותג כולו תחת קונספט של אוקיינוס וכולל מגוון אטרקציות בידוריות וימיות, האטלנטיס מתאים לא רק למשפחות, אלא גם לזוגות ולקבוצות חברים שמגיעים לדובאי ורוצים לחוות חווית כוללת של אתר נופש ייחודי.



חדרים

הריזורט אטלנטיס דה פאלם, ריזורט חמישה כוכבים, מציע חדרי דלוקס מרווחים, סוויטות משפחתיות וסוויטות יוקרתיות כמו הסוויטה תת-ימית היחידה בדובאי, המפורסמת בקנה מידה עולמי. החדרים מעוצבים בהשראת האוקיינוס, וכוללים מרפסת עם נופים לים ולכל קו הרקיע של דובאי, טלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח, פינת ישיבה, אמצעים להכנת תה וקפה ומיני בר. חלק מהחדרים כוללים אמבט ספא גדול מאוד הממוקם במרכז חדר הרחצה.

הנוף מהחדר במלון אטלנטיס דה פאלם בדובאי
מרפסת עם נוף לקו הרקיע של דובאי

מסעדות

ריזורט אטלנטיס דה פאלם, ידוע גם כיעד קולינרי, בו האורחים יכולים לבחור מתוך אוסף של 29 מסעדות בעלות שם עולמי כמו ברד סטריט קיטצ׳ן (Bread Street Kitchen and Bar) בבעלותו של השף הסלבריטאי גורדון רמזי, מסעדות יפניות כמו נובו (Nobu) בר וסטייק האוס סיפייר Seafire, בר והמסעדה התת-ימית עטורת הפרסים, Ossiano ועוד.


Seafire Steakhouse And Bar

את ארוחת הערב של שישי אכלנו במסעדת Seafire Steakhouse and Bar . המסעדה מציעה בשר בקר ופירות ים מהמשובחים ביותר, המהווים רף למסעדות סטייקים בדובאי. הייתה לנו חוויה קולינרית יוצאת מן הכלל. החל מהמנות הראשונות, בהמלצת השף, שהיו מעולות ועשויות בטוב טעם, וכלה בעיקריות שהיו חוויה מותאמת אישית. המלצר שואל את העדפתך- נתח עם שומן או ללא שומן, סוג הנתח, הגיל וציון השיש של הסטייק, ומידת עשייה. לאחר מכן, ניתן לבחור את הסכין, המלח והתבלינים שלך. כל זה מסתכם בארוחת סטייקים משובחת ועשירה.


במסעדה הייתה אווירה מדהימה ורומנטית. היו שתי זמרות, ששרו לאורך כל הערב שירים ישנים מעולים. במהלך הארוחה עבר בין השולחנות קוסם שעושה קסמים מטורפים והשאיר אותנו פעורי פה. בזמן שהמתנו לקבלת המנות העיקריות קיבלנו סיור במרתף היין העשיר שיש במסעדה וטעימה מיינות משובחים לבקשתנו. למי שרוצה לשלב מסעדת שף, מסעדת בשרים איכותית בטיול, ממליצה בחום על המסעדה הזו!

הסטייקים במסעדת סי פייר באטלנטיס דה פאלם בדובאי
ארוחת סטייקים משובחת ועשירה

ווייט ביץ׳ (White Beach)

הווייט ביץ׳ הוא בין הביץ׳ קלאבים הפופולריים בדובאי. בעיצוב של הווייט ביץ׳ יש אלמנטים של במקבוק ושל עץ שיזכירו לכם חופשה אקזוטית ביוון. תוכלו ליהנות מבריכת אינפיניטי המשקיפה על גורדי השחקים של דובאי, חוף פרטי, די ג'יי ונגני סקסופון, רקדניות נוצצות, נדנדה עם הנוף של הריזורט לתמונות אינסטגרמיות במיוחד, מיטות שיזוף וקאבנות פרטיות להשכרה.


בביץ׳ קלאב יש מסעדת חוף עטורת שבחים, White Restaurant, מעוצבת בגווני לבן ותכלת, באווירה שתכניס אתכם ישר לסנטוריני. המסעדה מומלצת במיוחד לבראנץ׳ חגיגי ומציעה מגוון מנות שף מהמטבח הים תיכוני וקוקטיילים צבעוניים וטעימים. האוכל שמוגש במסעדה זה גם המנות המוגשות למי שנמצא בביץ׳ קלאב.

  • בימי ראשון בין השעות 13:00-16:00 יש בראנץ׳ עם תפריט מוסדר (ראשונה-עיקרית וקינוח ושתייה) במחיר סמלי.

  • בימי שלישי יש ימי נשים- בעלות של 150 דירהם נשים מקבלות קוקטיילים ויין ללא הגבלה

ווייט ביץ׳ קלאב בדובאי
בראנץ׳ חגיגי במסעדה של הווייט ביץ׳

Aquaventure- פארק המים אקווהונצ׳ר

פארק המים של ריזורט אטלנטיס דה פאלם, אקווהונצ׳ר, הוא בין פארקי המים הגדולים בעולם. אקווהונצ׳ר הוא פארק המים הכי מפורסם בדובאי והוא מתאים לכל הגילאים. יש בו יותר מ-105 מגלשות (חלקן שוברות שיאים), דולפינריום, אקווריום Los Chambers, מספר חופים פרטיים, אזורי משחקים לילדים, פעילויות ימיות ומתחמי אוכל. פארק המים אקווהונצ׳ק מתגאה במעל ל-20 מגלשות מים אשר מדורגות כמגלשות הארוכות וההרפתקניות בעולם, בין היתר מגלשת המים המפורסמת, Leap of faith, מגלשה שעוברת מתחת ללגונת הכרישים השקופה.

  • שימו לב- בסופי שבוע יש תורים ארוכים בכניסה לכל מתקן ולכן ממליצה לקחת כרטיס שמדלג על התורים.

פארק המים אקווהנצ׳ר של מלון אטלנטיס
מגלשת המים המפורסמת, Leap of Faith

אקווריום Los Chambers

האקווריום הגדול ביותר במזרח התיכון ובאפריקה! ביתם של 65,000 בעלי חיים ימיים מדהימים. כרישים, צלופחים, סוסי ים ופיראנות. המנהרות התת-ימיות מזכירות את העיר האבודה אטלנטיס ומציעות חוויה סוחפת אל התרבות האבודה של ספינות טרופות והריסות. האקווריום המרשים ביותר בדובאי, אליו מגיעים גם מבקרים שלא בהכרח אורחים במלון. כנראה ראיתם תמונות של אושיות אינסטגרם מכל העולם שהגיעו להצטלם עם אקווריום Lost Chambers המפורסם.


ניתן לקחת סיור בחדרי האקווריום. אנחנו עשינו סיור שנקרא "Fish Tales״, בסיור הכרנו זנים שונים של יצורים ימיים שחיים באקווריום, למדנו כיצד מאכילים אותם ודואגים למחיה שלהם. קיבלנו גם הצצה לבית החולים שיש להם לבעלי החיים ולאופן בו הם נולדים וגדלים. ממליצה בחום לקחת את הסיור למי שמתחבר לכל הטבע התת ימי, ילדים יהנו במיוחד!


בנוסף, לספורטאים שבנינו ניתן להרשם לשיעור יוגה או פילאטיס באקווריום Lost Chambers. אני עשיתי שם שיעור פילאטיס בשבת בבוקר, ועל אף שאני לא בן אדם של בוקר, הייתה לי חוויה מדהימה ומרגיעה בטירוף. דרך מעולה להתחיל את היום!

אקווריום Lost Chambers במלון אטלנטיס
שיעור פילאטיס באקווריום Lost Chambers

מועדון Imperial Club

הריזורט אטלנטיס דה פאלם הוא ריזורט עצום ויש לו המון מה להציע. כמו כן, יש בו גם המון מבקרים ואורחים. אורחים שרוצים לחוות שירות אישי וחווית VIP, יכולים להרשם למודעון אימפריאל קלאב ולקבל גישה לטרקלינים ולבריכות ייחודיות. הנה חלק מההטבות שיש ללקוחות אימפריאל קלאב:

  • עמדת VIP לצ׳ק אין וצ׳ק אאוט, ללא המתנה בתור

  • חוף פרטי ללקוחות הקלאב וכניסה חופשית לסאונה ולספא

  • גישה חופשית לפארק המים אקווהונצ׳ר, לאקווריום Lost Chambers, ולבריכת הרויאל זירו

  • ייעוץ בהתאמה אישית וסיוע בבחירת מסעדות, אטרקציות ובילויים לכל השהות מצוות הקונסיירז'

  • גישה חופשית לטרקלין בשעות הבוקר,עם מאפים ולחמים טריים, פירות ומגוון משקאות כולל מיצים וקפה

  • גישה למרפסת שקיעה המשקיפה על הים הערבי בתוספת פינת אוכל מפוארת המשתרעת על פני שתי קומות

  • גישה חופשית לטרקלין בשעות הצהריים (שעות התה) כולל מאפים ומבחר תה ומשקאות בין השעות 15:00-16:00 מדי יום

  • כניסה ל-happy hour בשקיעה בטרקלין או בחוף אימפריאל קלאב עם מבחר בירות, יינות, קוקטיילים פירותיים ומוקטיילים ומתאבנים אלגנטיים, בין השעות 17:00-19:00 מדי יום.

  • ילדים ובני נוער יכולים ליהנות מכניסה יומית חינם למועדון הילדים אטלנטיס לגילאי 3-12 שנים ו-The Zone לבני נוער בגילאי 13-17 שנים

  • ילדים ובני נוער יכולים ליהנות גם מכרטיס אשראי חינם למשחקים בסך 50 דירהם עבור ה-Wavehouse ארקייד עם כל שהייה

אתר הנופש אטלנטיס דה פאלם מציע חווית שהות כוללת: מלון חמישה כוכבים, מגוון אטרקציות ופעילויות ימיות, ביץ׳ קלאב וחיי לילה למבוגרים, מספר בריכות, מסעדות שף, ספא מפנק, חנויות בוטיק ומה לא. הריזורט מומלץ במיוחד למשפחות אבל לא רק, הופתעתי לגלות שגם אני ממש נהנית מהשהות וממבחר האטרקציות ולחלוטין אחזור עם קבוצת חברים לחוויה אולטימטיבית.



bottom of page