top of page

5 החופים הכי מומלצים בדובאי

עודכן: 17 באפר׳ 2021

דובאי ידועה ברחבי העולם בזכות החופים המדהימים שלה. בין אוקטובר למאי, במזג האוויר האידאלי, היא מהווה גן עדן לחובבי חופים. בין אם אתם רוצים לשכב על החוף ולקרוא ספר ובין אם אתם רוצים לשחק פריזבי עם חברים ולאכול צהרים במסעדה שווה, לחופים של דובאי יש המון להציע. הנה רשימה של חמשת החופים שאסור לכם לפספס בדובאי.


(חוף פאלם ווסט ג'ומיירה) Palm West Jumeira Beach

חוף פאלם ווסט ג'ומיירה הוא החוף השייך לאי הדקל. החוף מציע נופים מדהימים של קו הרקיע של דובאי, קילומטרים של מים תכולים ושקיעות עוצרות נשימה. אזור הטיילת מוקף במלונות יוקרה, מסעדות חוף חדשות, ברים וספורט ימי. לאורך כל הטיילת מפוזרים 300 עצי דקל, המוארים למסלול הליכה וריצה בלילה. אזור הטיילת והחוף ידידותיים לבעלי חיים. הגישה לאיזור הטיילת והחוף ללא עלות, אך כדי להיכנס לים יש לבחור באחד החופים הפרטיים של המלונות ולשלם דמי כניסה.


חניה: יש בחוף פאלם ווסט חניה תת קרקעית ללא עלות בשם West Beach Palm Jumeirah parking


JBR Beach (חוף ג'יי בי אר)

רצועת חוף JBR היא רצועת החוף המרכזית של המרינה של דובאי, הממוקמת מול הגלגל הענק. רצועת החוף מתחילה בביץ' קלאב זירו גרביטי ומתפרשת עד לשוברי הגלים ליד מלון שרתון ג'ומיירה ביץ'. לאורך החוף תוכלו ליהנות מספורט ימי, כדורעף חופים, שנורקלים, מתקני כושר ופארק מים מתנפח. הטיילת של חוף JBR מציעה שפע של מסעדות, בתי קפה ואזורי בילוי, כולל קולנוע, יריד דוכנים ומתקני שעשועים. הכניסה לחוף ללא עלות, אך מיטות חוף, מקלחות וחדרי הלבשה ניתן להשכיר בעלות סמלית.


חניה: יש במקום חניה ללא עלות ל-3 שעות ראשונות, במידה ואכלתם באחת ממסעדות הטיילת ביותר מ 100 דירהם (יש לתקף את תו החניה במסעדה).


(חוף אום סוקיים/ חוף השקיעה) Umm Suqeim Beach / Sunset beach

רצועת החוף אום סוקיים פופולרית מאוד בקרב תיירים, מכיוון שממנה ניתן לצלם תמונות חוף מושלמות, כשברקע המלון המפורסם בורג' אל ערב. החוף אום סוקיים מוכר גם כחוף השקיעה, כי השקיעות בו מאוד מיוחדות, ואנשים מגיעים אליו במיוחד כדי לצפות בשקיעה. באזור אין בתי קפה או מסעדות ולכן מומלץ להביא אתכם אוכל. החוף יחסית עמוס בסופי שבוע ולכן ההמלצה היא להגיע באמצע שבוע כדי ליהנות מיום רגוע בחוף. הכניסה לחוף ללא עלות.


חניה: יש בחוף מקומות חניה מוסדרים בתשלום, לכן מומלץ להגיע אליו בתחבורה ציבורית.


La Mer Beach (חוף לה מר)

רצועת החוף של לה מר היא בין רצועות החוף היפות ביותר בדובאי. היא ממוקמת באזור של ג'ומיירה 1 ומציעה מגוון מסעדות ובתי קפה, חנויות, פארק מים, ובתי קולנוע בוטיקים. כל אזור החוף הוא חדש ומעוצב בעיצוב מודרני וטרופי, המזכיר את החופים במיאמי, ומצטלם מעולה לאינסטגרם. לרצועת החוף לה מר יש גם ביץ' קלאב פרטי בשם Train Beach. מעבר לבילוי בחוף הים, חוף לה מר מציע בילוי יומי מושלם שמתחיל בארוחת בוקר דשנה וקפה נהדר ומסתיים בבילוי בבר לנגד השקיעה. הכניסה לחוף ללא עלות, אך מיטות חוף, מקלחות וחדרי הלבשה ניתן להשכיר בעלות סמלית.


חניה: שימו לב! יש במקום חניה בתשלום, אך לאורך הטיילת עצמה יש חניה ללא עלות ברחוב עצמו (המדרכה מסומנת באפור).


(החוף הלבן) White beach

רצועת החוף הלבן, כשמה כן היא, מלאה בחול לבן יפהפה. זוהי רצועת החוף השייכת לריזורט חמשת הכוכבים, אטלנטיס דה פאלם. רצועת החוף כוללת את בריכת המלון, בריכת האינסוף של הביץ' קלאב, מיטות שיזוף וקאבנות לקבוצות. החוף משקיף אל הנוף המדהים של המרינה. הכניסה לחוף עבור אורחי הריזורט לא בתשלום, אך לאנשים חיצוניים כניסה יומית לחוף תעלה כסף, וניתן לפדות את הסכום באוכל ושתייה. לפרטים נוספים על עלויות לחצו כאן.


חניה: יש בביץ' קלאב חניה מוסדרת לאורחי המקום.



bottom of page