top of page

5 המלונות הטובים ביותר בדובאי למשפחות

עודכן: 11 באפר׳ 2023

עם שמש אינסופית ומבחר אטרקציות לכל הגילאים, דובאי היא עיר שפונה לכולם, במיוחד למשפחות. החל מפארק שעשועים בגודל עצום וכלה בשחייה עם דולפינים, הילדים שלכם יכולים להנות ביעד האיקוני הזה הרבה יותר ממה שחשבתם. אז איך בוחרים את המלון/ הריזורט המושלם לחופשה המשפחתית שלכם? הנה רשימה של 5 המלונות שהם הכי Family Friendly בדובאי


1- ריזורט אטלנטיס דה פאלם Atlantis The Palm

ריזורט אטלנטיס דה פאלם הוא בין ריזורט חמישה כוכבים, בין הריזורטים הבולטים והמוכרים בדובאי למשפחות. לא רק בגלל המבנה האיקוני שלו, שהפך להיות חלק בלתי נפרד מנופי העיר, אלא גם כי הוא מציע חווית חופשה מקיפה למשפחות. פארק מים במימדי ענק המתאים לכל הגילאים, אקווריום עצום עם מבחר בעלי חיים תת ימיים מכל הסוגים, מגוון מסעדות שף בעלות שם עולמי, ביץ׳ קלאב פרטי, חנויות אופנה מוכרות, ועוד. המלון הזה הוא גן עדן לילדים.

מלון אטלנטיס דה פאלם בדובאי
גן עדן למשפחות, מלון אטלנטיס דה פאלם

ריזורט אטלנטיס דה פאלם מציע חווית שהות שלמה. אפשר לקרוא לזה ״וואן סטופ שופ״- לא רק לנים במלון הזה, גם נהנים מאטרקציות בתוך המלון, סועדים במסעדות של המלון, ובקיצור- לא רוצים לצאת ממנו יותר מדי. הוא מתאים במיוחד למשפחות שמחפשות חוויה של נופש, שלילדים יהיה מגוון מקומות לשחק בהם, שלהורים יהיו מסעדות או חוף פרטי לנוח בו. המון תיירים אוהבים אותו כי הוא על הצרכים הללו.

פארק מים מלון אטלנטיס דה פאלם בדובאי
פארק מים עצום, מלון אטלנטיס דה פאלם

עלויות ללילה: החל מ-1,300 דירהם בהרכב של זוג+ ילד בן 5

לחדר עם מיטת קינג


2- ריזורט אננטרה דה פאלם Anantara The Palm ריזורט אננטרה דה פאלם הוא ריזורט חמישה כוכבים המשתייך לרשת היוקרתית של מלונות אננטרה. הריזורט הזה יגרום לכם להרגיש שאתם בחופשה בתאילנד, על אף שאתם למעשה בדובאי. החדרים מעוצבים כבקתות עץ הממוקמות על הבריכות והלגונות של המלון, בריזורט יש חוף פרטי, קידס קלאב, ספורט ימי, ואם ממש תרצו להתפנק יש וילות על המים, עם חלון ברצפה שיתן לכם הצצה למה שקורה בקרקעית הים, ממש כמו במלדיביים.

משפחות נהנות במיוחד בריזורט אננטרה דה פאלם בין היתר בגלל הנראות שלו, שנותן תחושה של נופש אמיתי ולא אורבני כלל, ובנוסף בזכות מגוון הלגונות והבריכות שמתאימות מאוד לילדים בכל הגילאים. עלויות ללילה: החל מ-900 דירהם בהרכב של זוג+ ילד בן 5

לחדר פרמייר לגון עם מיטת קינג


3- ריזורט לה מרידיאן מינה Le Méridien Mina Seyahi Beach Resort & Waterpark ריזורט לה מרידיאן מינה הוא ריזורט חמישה כוכבים המתאים במיוחד למי שמחפש ריזורט עם פארק שעשועים במחיר נגיש יותר מהאטלנטיס. הריזורט ממוקם במרינה ויש לו חוף פרטי, 6 בריכות, פארק מים עם מתחם להורים, ספורט ימי, קידס קלאב, ומגוון מסעדות.

המיקום של ריזורט לה מרידיאן מינה מקנה יתרון למי שרוצה להיות באיזור החוף אך יחד עם זאת עם גישה מהירה אל מרכז העיר. המלון נמצא סמוך לחוף ולטיילת Jumeirah Beach, אחד החופים הפופולריים בדובאי, עם נוף לגלגל הענק. במלון יש 220 חדרים, חלקם עם מרפסות ונוף לים לאיזור הפאלם (אי הדקל המלאכותי). משפחות נהנות בו במיוחד, בעיקר בזכות התמורה הגבוהה ביחס למחיר.

עלויות ללילה: החל מ- 700 דירהם ללילה בהרכב של זוג+ ילד בן 5

לחדר עם מיטת יחיד ומיטה זוגית

4- ריזורט ווסטין מינה The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina ריוזטר ווסטין מינה הוא ריזורט חמישה כוכבים השוכן במיקום מעולה, בחוף ג'ומיירה, שזה אחד החופים הפופולריים בדובאי. הוא כולל 5 בריכות נופש מרהיבות, חוף פרטי, מגרשי טניס, ספורט ימי, בריכת ילדים, משחקי חוף יומיים, ומועדון ילדים.

ריוזורט ווסטין מינה וריזורט לה מרידיאן מינה חולקים מתקנים וחוף, אבל לה מרידיאן זול יותר. הווסטין מציע חופשה משפחתית יוקרתית קלאסית. במלון יש 294 חדרים, חלקם עם מרפסות ונוף לים. המלון מציע גם חדרים עם שתי מיטות זוגיות שיכולים להתאים למשפחות עם שני ילדים. עלויות ללילה: החל מ- 2,070 דירהם ללילה בהרכב של זוג+ ילד בן 5

לחדר עם 2 מיטות קווין

5- מלון לפיטה דובאי Lapita, Dubai parks and Resorts מלון לפיטה אמנם ממוקם יחסית רחוק מהעיר, מרחק של כחצי שעה נסיעה, אבל יש משפחות שרואות בו מציאה של ממש בשל הקרבה שלו לשלושת הפארקים לילדים: לגולנד, Motiongate ובוליווד. השהות במלון כוללת כניסה לפארקים, וביחס למחיר של המלון ללילה זה משתלם. אגב, מומלץ להשכיר רכב למי שבוחר להתארח במלון הזה.

מלון לפיטה דובאי שוכן סביב בריכות שחייה בסגנון לגונה, ומציע חדרים מרווחים וחדרי משפחה מחוברים, בתוספת מיטות תינוק במידת הצורך. חדרי המלון מעוצבים בסגנון תאילנדי וחווית השהות במלון מרגישה כמו בנופש אמיתי- רחוק מההמולה של העיר, ומלא בטבע ואווירה כפרית.

עלויות ללילה: החל מ- 740 דירהם ללילה בהרכב של זוג+ ילד בן 5

לחדר עם 2 מיטות זוגיות, מרפסת וגישה לפארקים


bottom of page