top of page

14 ביץ׳ קלאבים שאתם חייבים להכיר בדובאי

מחפשים להעביר יום רגוע בדובאי עם מוזיקה, חברים וקוקטייל בבריכה? בילוי בביץ' קלאב הוא הבילוי המושלם עבורכם.

תרבות הביץ' קלאבים מאוד פופולרית בדובאי, בעיקר בסופי שבוע. דובאי שופעת ביץ' קלאבים, ולמי שלא מכיר את כולם, יהיה קשה להתמצא בניהם. בתור אחת שגרה בדובאי ומבלה בלא מעט ביץ' קלאבים, דירגתי לכם חמישה עשר ביץ׳ קלאבים הטובים ביותר. מוגש כשירות לציבור.


Zero Gravity (זירו גרביטי)

הזירו גרביטי הוא בין הביץ' קלאבים היותר פופולריים בדובאי. יש בו עמדת די ג'יי ענקית ואווירה מטורפת. המתחם עצמו ענק, והבריכה המרכזית היא בריכת אינסוף שקופה מזכוכית, עם נוף לגלגל הענק ולמרינה. החוף הפרטי מציע מיטות שיזוף וקאבנות ללקוחות המקום. מומלץ בחום ללכת לזירו גרביטי בסופי שבוע- יש בופה עצום שכולל ארוחת בוקר וצהרים- מאפים, פיצות, מתוקים, סלטים, המבורגרים וכל טוב. זאת בנוסף לאלכוהול חופשי לאורך כל שעות הבופה!


לדמי כניסה ומחירון מיטות שיזוף לחצו כאן

שעות פתיחה: שני- שבת בין השעות 10:00-21:00

*שימו לב- המקום סגור ביום רביעי

Nikki beach Dubai (ניקי ביץ' דובאי)

ביץ' קלאב יוקרתי בעיצוב מודרני, השייך לריזורט ניקי ביץ'. יש בו בריכה ענקית ובתוכה מספר ג'קוזי. אזור הבריכה מלא במיטות שיזוף לבנות, קאבנות פרטיות ובקתות VIP אולטימטיביות. החוף הפרטי של הביץ' קלאב סופר שקט ורגוע. תוכלו למצוא ערסלים על החוף ולהנות מרגע של נחת. בסופי שבוע לרוב יש אווירה מעולה ודי ג׳יי שמנגן באיזור הבריכה. הבריכה יחסית גדולה ובתוכה יש מספר ג׳קוזי לשימוש לקוחות המקום. הניקי ביץ׳ הוא בין הביץ׳ קלאבים היותר פופולריים בדובאי.


שעות פתיחה: שלישי עד שבת בין השעות 11:00-20:00

לדמי כניסה ומחירון מיטות שיזוף לחצו כאן

Bla Bla (בלה בלה)

ביץ' קלאב יחסית חדש, השוכן באזור הטיילת של ה- JBR. יש בו בריכה ענקית עם ג'קוזי פנימי, מיטות שיזוף מפוזרות מסביב לבריכה, וקאבנות שניתן להשכיר לקבוצות. במקום יש גם מסעדה מעולה שניתן לשבת בה. למי שרוצה לתפוס שמש ומתעצל לקום, ניתן להזמין את האוכל והמשקאות ישירות אל מיטת השיזוף. האוכל ברמה גבוהה, ממליצה בחום לנסות את הצ'יפס טראפל והסליידרס. בשקיעה המקום הופך לבר ובערב לדאנס בר. ניתן לקרוא על זה עוד בכתבה חיי לילה בדובאי.


שעות פתיחה: ראשון עד שבת בין השעות 19:00- 10:00

לדמי כניסה ומחירון מיטות שיזוף לחצו כאן

Drift beach (דריפט ביץ' קלאב)

הדריפט ביץ' הוא הביץ' קלאב השייך לריזורט One and Only, הממוקם באיזור הפאלם. הוא מציע בריכה ענקית עם נוף לבניינים המרשימים של המרינה של דובאי. יש בו מסעדה ובר שפעילים מהבוקר ועד הערב. החוף הפרטי של הדריפט מדהים ביופיו, הוא מציג נוף פנורמי של מפרץ הפאלם ואת קו הרקיע האיקוני של דובאי. מבין כל הביץ׳ קלאבים, הדריפט הוא הרבה יותר אלגנטי ורגוע משאר הביץ׳ קלאבים. מתאים למי שמחפש אווירה יותר קלאסית ותחושה של חופשה

שעות פתיחה: ראשון עד שבת בין השעות 10:00-20:00

לדמי כניסה ומחירון מיטות שיזוף לחצו כאן

White beach (ווייט ביץ)

רצועת החוף הלבן, כשמה כן היא, מלאה בחול לבן יפהפה. זוהי רצועת החוף הפרטית של אטלנטיס דה פאלם, ריזורט חמישה כוכבים. למי שרוצה גישה למלון- כניסה לווייט ביץ׳ זו לגמרי הזדמנות מעולה. יש בו בריכת אינסוף מדהימה, חוף פרטי, מיטות שיזוף וקאבנות שניתן להשכיר לקבוצות, ונדנדות על החוף. הביץ' קלאב מעוצב בסגנון טרופי ומקושט בעצים לאורכו. בסופי שבוע יש בו נגנים ורקדניות, ואווירה כיפית. שימו לב- הכניסה מגיל 21.

שעות פתיחה: ראשון עד שבת בין השעות 10:00-20:00

לדמי כניסה ומחירון מיטות שיזוף לחצו כאן

Barasti beach (בראסטי ביץ')

הבראסטי ביץ' הוא אחד הביץ' קלאבים הפופולריים והתוססים בעיר, אולי גם בזכות זה שהוא היחיד שחינמי. ניתן להגיע למקום ולהנות מהבריכה המחוממת ומהחוף הפרטי ללא תשלום. במידה ויתחשק לכם להזמין דרינק או משהו לאכול, תוכלו פשוט להזמין מהמסעדה. בקומה העליונה של המסעדה יש פינת ישיבה רחבת ידיים ומסך ענק שלרוב מקרין משחקי כדורגל. יש סמוך למקום חניה חינם. שימו לב- גברים נכנסים למקום רק בליווי נשים (על כל גבר אחד, צריכה להיות אישה אחת). בנוסף, מבקשים תעודות זיהוי בכניסה.


עלות כניסה: אין

שעות פתיחה: 09:00-01:00

ביץ׳ קלאב חינמי בדובאי, ברסטי ביץ׳
הביץ׳ קלאב היחיד החינמי בדובאי, ברסטי ביץ׳

Five Palm Jumeira (פייב פאלם ג'ומיירה)

הביץ' קלאב של אחד המלונות היותר מפורסמים בדובאי, הפייב פאלם ג'ומיירה. הבריכה האורכית של המלון מקושטת בעצי דקל לאורכה. מלבד הבריכה הזו, המלון מציע בריכת אינסוף שקופה הממוקמת על החוף עצמו, אל מול הנוף המפורסם של הבניינים הגבוהים של המרינה. מעבר לשתי הבריכות המפורסמות של המלון, בחוף של הפייב פאלם ג'ומיירה מפוזרים בין מיטות השיזוף ג'קוזי פרטיים לאנשים הרוצים לטבול ולהתרענן בשעות החמות של היום. הפייב פאלם הוא בין הביץ׳ קלאבים הכי פופולריים בעונה, יש בו הופעות ואווירה מעולה עד השקיעה ומעבר לה.


שעות פתיחה: 09:00-20:00

לדמי כניסה ומחירון מיטות שיזוף לחצו כאן


Azure Beach Dubai (אזור ביץ' קלאב)

אזור הוא החוף הפרטי של מלון ריקסוס, הממוקם בטיילת JBR. יש בו בריכת אינפיניטי ענקית, חוף פרטי מהמם ואווירה מעולה. החוף פונה אל הנוף של הגלגל הענק ואל הנוף של הטיילת, ויש בו מיטות שיזוף אישיות וקאבנות לקבוצות עם בריכה פרטית המיועדת רק עבורם. למי שמחפש מקום שוקק חיים, זה לגמרי הביץ׳ קלאב עבורו. אל תפספסו את מגש הפירות המרענן יחד עם כוסית יין לחוויה המושלמת. שימו לב- אין הגבלה של גיל בכניסה לבריכה.


שעות פתיחה: 10:00-19:00 לדמי כניסה ומחירון מיטות שיזוף לחצו כאן

Eva Beach House (אווה ביץ׳ האוס)

ביץ׳ קלאב Eva Beach House משתייך לפרויקט פרימיום של Nakheel, שיהווה בית לשלושה מועדוני חוף - Playa, Eva Beach House ו-SAN Beach. הביץ׳ קלאב החדש ממוקם באיזור הפאלם ג׳ומיירה (אי הדקל) בחוף פאלם ווסט ביץ׳, שיש בו מגוון מסעדות חוף וריזורטים. מעבר לעיצוב הבוהו שיק שלו, שיגרום לכם להרגיש כאילו אתם בטולום, יש בו גם מנות שף מעולות וטריות, בריכת אינפיניטי מקוררת, די ג׳יי ואווירה מעולה, פינות ישיבה כיפיות לקבוצות, מיטות שיזוף וקבאנות, והכי חשוב- פינות אינסטגרמיות.

יתרון מעולה של הביץ׳ קלאב- אין הגבלת גיל בכניסה אליו.


שעות פתיחה: באמצע שבוע 08:00-20:00

בסופי שבוע 09:00-21:00 לדמי כניסה ומחירון מיטות שיזוף לחצו כאן

ביץ׳ קלאב חדש בדובאי, פאלם ג׳ומיירה, אווה ביץ׳
מצאתי את טולום בדובאי, אווה ביץ׳ האוס

Nammos Dubai (נאמוס דובאי)

הישר ממיקונוס הרחוקה, הנאמוס הוא אחד הביץ׳ קלאבים היוקרתיים ביותר בדובאי. ממוקם במקום המיוחס ביותר של דובאי, באתר הנופש Four Seasons בחוף Jumeirah, הביץ׳ קלאב נאמוס דובאי מציע חווית שהות מפנקת עם נופים מפוארים לים הערבי ולקו הרקיע האייקוני של דובאי. המסעדה, הבר והמרפסת החיצונית, מיועדים בעיקר לאוכלוסייה שאוהבת ״לראות ולהראות״. בביץ׳ קלאב יש מוזיקה במהלך היום ודי ג׳יי לקראת שקיעה. קחו בחשבון שאין המלצות חמות על האוכל במקום

שעות פתיחה: 12:30-02:00

לדמי כניסה ומחירון מיטות שיזוף לחצו כאן

Twiggy by La Cantine (טוויגי ביי לה קנטין)

אחד מהביץ׳ קלאבים הכי יפים ויוקרתיים בדובאי הוא הטוויגי ביי לה קנטין. הביץ׳ קלאב ממוקם במלון פארק הייט באיזור הקריק ומשקיף על כל קו הרקיע של דובאי. במסעדה של הטוויגי יש היצע הקולינרי שאם היה ניתן לדרג אותו, היה מקבל חמישה כוכבים. התפריט מציע שפע של מנות בהשראה ים תיכונית, מבוראטה קלאסית ועד פיצה כמהין שחורה. יש גם שפע של אפשרויות סושי לחובבי הז׳אנר. העיצוב של הטוויגי הוא בהשראת פרובאנס, בגווני פסטל ושמנת. יש שם בריכת אינפינטי עם נוף משגע, מיטות שיזוף ואווירה בוטיקית יוקרתית.

שעות פתיחה: 09:00-02:00

לדמי כניסה ומחירון מיטות שיזוף לחצו כאן

Andreeas Beach Club (אנדראס ביץ׳ קלאב)

הביץ׳ קלאב Andreeas ממוקם בחוף הים האיקוני של Habtoor Grand Resort Autograph Collection, ומכיל עיצוב פנים אלגנטי, בריכת מים כחולים כצבע קריסטל ומרפסת מעוטרת עצי דקל. המקום בן שלוש קומות, כולל אזור ביץ׳ קלאב, בריכה ענקית, ושטח מרפסת גדול. כמו כן גם מיטות שיזוף, ביתנים VIP ובר בריכה שניתן לשחות למעלה. בנוסף, לחובבי הספורט יש בר ספורט בקומה העליונה עם מסכי HD גדולים לצפייה במשחקים, שולחנות ביליארד וכדורגל.


שעות פתיחה: 10:00-23:00

לדמי כניסה ומחירון מיטות שיזוף לחצו כאן

SAN Beach

ביץ׳ קלאב SAN משתייך לפרויקט פרימיום של Nakheel, שיהווה בית לשלושה מועדוני חוף - Playa, Eva Beach House ו-SAN Beach. זה כנראה הביץ׳ קלאב הכי יפה שראיתי בדובאי, עם העיצוב הכי נקי ולבן שתמצאו באיזור. SAN Beach הוא מסעדה וביץ׳ קלאב המעוצב בהשראה ים תיכונית, עם נגיעות סופר-שיקיות ומינימליסטיות, המקנות לו מראה פרימיום יוקרתי. המסעדה היא חלל פתוח עם מטבח פתוח ענק, תצוגת דגים ובשרים טריים ובר שיש גדול ודוכנים חצי עיגולים אופנתיים לצד אחד. במרכזו אזור שקוע גדול שלאורכו ספות לבנות וצמחי עלים, מושלם לחגיגות קבוצתיות. הבריכה היא בריכת אינפיניטי, עם חוף פרטי ונוף לגורדי השחקים של המרינה.

שעות פתיחה: 10:00-23:00

לדמי כניסה ומחירון מיטות שיזוף לחצו כאן

Cove beach ('קוב ביץ)

הקוב ביץ' הוא למעשה הביץ' קלאב של מלון חמישה כוכבים, הסיזרס פאלאס. החוף מציע בריכות טורקיז מחוממות, ג'קוזי אינטימי מקורה, וכל זה על רקע הנוף של הגלגל הענק. מסביב לבריכה ובאיזור החוף ישנן מיטות שיזוף מפוזרות וקאבנות לקבוצות. השקיעה ברצועת החוף של הקוב היא בין השקיעות היפות ביותר בדובאי. במקום יש גם מסעדת שף מעולה שמומלץ לבלות בה גם בערב. הביץ׳ קלאב מתאים למי שמחפש אווירה רגועה וקלאסית.


שעות פתיחה: 10:00-19:00

לדמי כניסה ומחירון מיטות שיזוף לחצו כאן

קוב ביץ׳ קלאב דובאי
בריכות טורקיז וחוף פרטי, קוב ביץ׳

bottom of page