top of page

שופינג בדובאי: 5 הקניונים השווים בדובאי

עודכן: 23 באפר׳ 2021

אם יש עיר בעולם שמתייחסת לקניונים ברצינות, זו דובאי. שופינג בדובאי זו התגשמות חלומה של כל אישה. תרבות הקניונים ומרכזי הקניות מאוד מפותחת בעיר הזו. בכל אזור מרכזי יש קניון או מרכז קניות. כל קניון הוא גרנדיוזי ומרשים, וכולל בתוכו שלל חנויות מרחבי העולם, החל מחנויות יוקרה וכלה ברשתות בינלאומיות, המוכרות לנו גם בארץ. בכל קניון יש חניון חינמי למבקרים. הכנתי לכם רשימה של חמשת הקניונים השווים בדובאי, הכינו את הארנקים.


קניון דובאי Dubai mall

קניון דובאי הוא הקניון הגדול והמתויר ביותר בעולם. יש בו למעלה מ- 1,300 חנויות ומעל 200 מסעדות ובניהן שדרת אופנה, המיועדת ל-150 מותגי יוקרה ומסעדות איכותיות, ומציבה את קניון דובאי כבירת האופנה של המזרח התיכון. מלבד חנויות אופנה ומסעדות, קניון דובאי כולל מגרש החלקה על הקרח, מתחם בית קולנוע ענק, פארק השעשועים הגדול ביותר בעולם למציאות מדומה, שלל אטרקציות לילדים, האקווריום המקורה וגן החיות התת ימי המפורסמים של דובאי. סמוך לקניון ממוקם הבניין הגבוה ביותר בעולם, הבורג' חליפה, ותחתיו ממוקמות המזרקות המנגנות של דובאי. בילוי בקניון דובאי לא כולל רק יום של קניות אלא גם יום של חוויות ואטרקציות, מומלץ להקדיש לו מספר שעות. ניתן להגיע לקניון באמצעות המטרו.


קניון האמירויות Mall of the Emirates

קניון האמירויות, הידוע כאתר הקניות הראשון בעולם, והוא כולל בתוכו מתחם סקי ענק מקורה ומפואר, הראשון מסוגו במזרח התיכון. בקניון האמירויות יש מעל ל- 630 חנויות, מעל ל- 100 מסעדות וסופר עצום הממוקם בקומה התחתונה. בקניון יש מעל ל- 80 חנויות מעצבים יוקרתיות שממתגות את הקניון כמרכז קניות מיוחד ויוקרתי. בין המותגים המוכרים שניתן למצוא בקניון: זארה, ברשקה, פוראבר21, ויקטוריה סיקרט ועוד. כמו כן ניתן למצוא בו חנויות יוקרה כמו שאנל, בארברי, דיור ועוד. בקניון יש גם מרכז תיאטרון, מתחם משחקים ענק לילדים בשם מגי'ק פלאנט ומתחם בית קולנוע מרשת VOX. ניתן להגיע אל הקניון באמצעות המטרו.


קניון מרינה דובאי Dubai Marina Mall

בקניון דובאי מרינה אין את כל החנויות הגדולות כמו בשאר הקניונים המוצגים בכתבה, אבל אם אתם נמצאים באזור המרינה, כדאי לקפוץ לסיבוב. בין הרשתות המוכרות שתוכלו למצוא שם: טומי הילפיגר, אקססורייז, H&M ועוד. יש גם מספר חנויות ילדים ואף רכבת קטנה שמסתובבת בקניון עבורם. גולת הכותרת של הקניון עבור רבים היא ווייטרוז, רשת סופרמרקטים בריטית מפורסמת הנמצאת בקומה התחתונה. בקומות העליונות ישנו בית קולנוע. בקניון דובאי מרינה יש מספר מסעדות הכוללות את סטארבקס, קופי קלאב, וואגאמה. מול קניון דובאי מרינה נפתח לאחרונה מתחם מסעדות ענק של שבע קומות בשם Pier 7. תוכלו לסיים את הבילוי באחת המסעדות במתחם עם נוף מדהים למרינה.


קניון אאוטלט דובאי Dubai Outlet Mall

קניון האאוטלט יחסית מרוחק ממרכז העיר ואין אטרקציות או נקודות עניין בסביבתו, אך אם אתם מחפשים לקנות מותגים במחירים זולים, זה המקום בשבילכם. הדגש בקניון האאוטלט הוא על חנויות ספורט יותר מחנויות אופנה, אך ניתן למצוא שם מותגים כמו קלווין קליין, גס, בארברי, מנגו ועוד. לאלו מכם שאוהבים מותגים ספורטיביים כמו נייק, אדידס, ריבוק, פומה וכו', ביקור בקניון האאוטלט הוא חובה. ההנחות והמבצעים הקיימים בקניון האאוטלט הם ייחודיים לקניון זה. מקום מעולה לקניית מתנות בזול ובכמות גדולה.


קניון פסטיבל סיטי Festival City Mall

קניון הפסטיבל סיטי הוא קניון חדש ופחות תיירותי בדובאי, אך עם למעלה מ- 400 חנויות ו-90 מסעדות הוא מציע מבחר חנויות מרשים. קניון הפסטיבל סיטי הוא הקניון היחידי שיש בו סניף של איקאה בדובאי, והוא כולל גם את חנות הכלבו המפורסמת של סינגפור, רובינסונס. יש בו אולם קולנוע ומתחם באולינג. המסעדות של הקניון מציעות ישיבה בחוץ על מנת שמבקרים יוכלו להנות מארוחות מעולות על רקע הנוף המדהים של הנחל של דובאי. קניון הפסטיבל סיטי של דובאי הוא ביתם של מותגי אופנה יוקרתיים, החל במותגי יוקרה ידועים כמו Coach, DKNY ו- Armani Exchange וכלה במותגי רחוב גדולים כגון זארה, טופשופ, קוטון ו- H&M.


קניון סיטי סנטר דיירה City Center Mall

אזור דיירה הוא אזור עתיק ופחות מתויר בדובאי. לכן, קניון הסיטי סנטר לא מוכר בקרב תיירים. ובכן, להפתעתנו, עם יותר מ- 350 חנויות בכל רחבי הקניון, קניון הסיטי סנטר דיירה הוא אחד המקומות הטובים ביותר לעשות קניות. ביו המותגים שניתן למצוא בקניון: מארקס וספנסר, פול אנד בר, זארה, H&M ועוד. בנוסף, בקניון סיטי סנטר דיירה יש בית קולנוע, מתחם בילוי מג'יק פלאנט לילדים, המצויד בסמטת באולינג, מסלול גולף ומשחקי וידאו. בקניון זה ניתן למצוא פריטים במחירים זולים במיוחד, בשונה משאר הקניונים בדובאי.



bottom of page