top of page

סולו טראוול: איך להכיר אנשים חדשים בקלות כשמטיילים לבד?

עודכן: 9 באפר׳ 2021

אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפני תרמילאי בודד הוא היכרות עם מטיילים חדשים. הרבה אנשים מעדיפים לטוס לטיול הגדול עם חבר שהם מכירים, או אדם שהכירו באמצעות פורומים למטיילים, העיקר לא לטוס לבד. כתבתי את המדריך הזה עבור אותם אמיצים שמחליטים לטוס לבדם. אני רוצה להרגיע אתכם: אתם בוודאות תכירו אנשים חדשים, וזה יהיה מהנה ומספק יותר ממה שחשבתם. להלן חמש דרכים שיעזרו לכם להכיר אנשים בקלות כשאתם מטיילים לבד.


רשתות חברתיות-

הדרך הקלה ביותר להכיר אנשים שנמצאים באותה עיר שאתם מטיילים בה היא באמצעות המדיה החברתית. ישנן קבוצות רבות בפייסבוק בהן מטיילים מציעים מפגשים חברתיים באותו מקום משותף בו אתם נמצאים. זו השיטה הטובה ביותר לביישנים מבנינו, והיא מאפשרת לכם גם להציץ בפרופיל של המטייל ולבדוק אולי יש לכם מכנה משותף/ אולי הוא מעניין אתכם.


שיחה יזומה –

הדרך המעניינת והמאתגרת יותר היא פשוט לפתוח בשיחה עם אנשים שאתם פוגשים באופן אקראי. בין אם זה בבר או במסעדה, בסיור יום או במוזיאון. ניתן להתחיל בשאלה לגבי המקום בו אתם נמצאים או בהתעניינות לגבי המסע של אותו מטייל, וכך תתפתח שיחה בנושא. זו השיטה הטובה לבעלי הביטחון מבנינו.

חשוב! אל תחששו לקבל דחייה. לא כל האנשים שתכירו במהלך הטיול יהיו נעימים ואינפורמטיביים וצריך לקחת את זה בחשבון. ישנם סוגים שונים של אנשים, חלקם סגורים או חשדנים יותר. לכן, חשוב לא לקחת את זה אישית. הבינו שזה לא קשור אליכם והמשיכו בניסיונכם להרחיב את הקשת החברתית.


לינה במעונות (דורמס)-

אחת הדרכים הפופולריות להכיר אנשים בטיול שהם בסטטוס תרמילאים/ מטיילים כמוכם, בשכבת הגיל שלכם, היא לישון בחדרי מעונות בהם יש מספר מיטות בכל חדר. זו המלצה גם לזוג תרמילאים או לחברים שמטיילים יחד- אם תישנו בחדרים פרטיים כל הטיול לא תצליחו להכיר אנשים בקלות.


הוסטלים חברתיים-

כמעט בכל עיר מתויירת, ישנם הוסטלים שהקונספט שלהם הוא היכרות בין מטיילים מכל קצוות העולם. בהוסטלים הללו הצוות מארגן ערבים הכוללים משחקי חברה ומשחקי שתייה שמטרתם להכיר בין אנשים. מעבר לרעיון שתוכלו להכיר שם אנשים חדשים, תוכלו אפילו להתחבר לצוות של ההוסטל ולמקומיים העובדים שם. בדרך כלל, צוות העובדים מורכב ממטיילים שעצרו כדי להתנדב ולהרוויח כסף או ממקומיים צעירים שעובדים לפרנסתם. צאו אתם לבילוי, הם ידעו לקחת אתכם למקומות הלא מתויירים והשווים ביותר בעיר.


אפליקציות היכרויות-

מתברר שאפליקציות היכרויות לא מיועדת רק למטרות זוגיות ומין, הרי בסופו של דבר אנחנו מכירים בן אדם באמצעות פלטפורמה מסוימת. רוב האפליקציות מבוססות מרחק, כך שזה נוח לחפש אנשים שבסביבתך הקרובה. היתרון באפליקציות הללו הוא אפקט האינסטנט- הגעתם לעיר חדשה ואתם רוצים לחקור אותה עם אדם נוסף, ניתן פשוט לחפש באפליקציה אנשים שנמצאים במרחק קילומטר מכם ולקבוע להיפגש איתם.

bottom of page