top of page

10 מסעדות עם אווירה שאתם חייבים להכיר בדובאי

במהלך הביקור בדובאי תוכלו ליהנות משפע מסעדות שלא נראה בהרבה יעדים אחרים. בין אם זה מסעדות יוקרה, מסעדות עם אווירה או אפילו מסעדות עממיות. דובאי היא בין היעדים התיירותים בעולם, ואין זה מפתיע שניתן למצוא כאן מסעדות בכל הסגנונות. בדובאי יש עירוב גדול של תרבויות וסצנת פיוז‘ן המשלבת סגנונות מפתיעים. המנות היוצאות ממטבחי השפים תמיד מרהיבות ואינסטגרמיות. חלק מהמסעדות מביאות איתן אווירה מיוחדת והופכות למקום שבו מגיעים לבלות. כל מסעדה מביאה סגנון ייחודי משלה, מחללים סגורים ועד טרסות טרנדיות עם די ג׳יי שמנגנים טכנו עכשווי. האווירה היא חלק בלתי נפרד מהחוויה.


הכנתי לכם רשימה של המסעדות שהן בטופ מבחינתי. אם אתם שואלים אותי- רצוי לשבץ לפחות 2 בחופשה הבאה שלכם בדובאי! 1: AMAZONICO DUBAI (אמזוניקו דובאי) בר מסעדה לטיני, שמעוצב כולו באווירה טרופית, הטווסים ופרפרים בכל פינה יגרמו לכם להרגיש שנכנסתם לג׳ונגל. התפריט מציע מגוון מנות ומתאים גם לצמחונים. בעיקריות יש בשרים ברמה גבוהה, אוהבי הבשר- אל תפספסו. גם אם אתם לא בעניין של ארוחה, תוכלו להגיע לבר או ללאונג וליהנות מהאווירה במקום, המתופפים, ומופעי DJ המנגנים מוזיקה אלקטרונית. בקומה העליונה יש גם רופטופ מהמם, בו תוכלו לרקד עד השעות הקטנות של הלילה. טיפ ממני- תזמינו מקומות כמה שיותר מראש!

2: זומה דובאי (ZUMA DUBAI) הזומה הוא בר מסעדה יפני מודרני שמוכר לנו מכל העולם, בין היתר מלונדון ומניו יורק. הזומה הוא בין המקומות הטובים ביותר כרגע לבילוי בדובאי. בקומה התחתונה של הזומה יש את האיזור של המסעדה, שהוא שקט יותר, ומתאים לארוחת ערב אסייתית יוקרתית או לפגישות עסקים. האקשן האמיתי נמצא בקומה העליונה. בקומה השנייה של הזומה מתחילה מסיבה מעולה לקראת חצות, עם די ג׳יי שמנגן מוזיקה אלקטרונית ולאונג׳ יוקרתי ומפואר. בקומה הזו, לא ניתן להזמין מקומות לאיזור של הדי ג׳יי ושל הבר- מי שמגיע קודם תופס אותם. מי שכן רוצה להזמין מראש צריך להזמין ללאונג׳. טיפ ממני- אם אתם מחפשים מקום טוב לחגוג בו, ואתם אוהבים טכנו, תזמינו מקומות לזומה.

3: אופה דובאי (OPA DUBAI) כשתעברו בשער הפרחוני בכניסה למסעדה אופה תרגישו שעברתם מדובאי אל יוון. המסעדה מועצבת כגינה יוונית עם שיחי בוגנוויליה. יוון של פעם, עם ריקודים אותנטיים ושבירת צלחות. אופה דובאי היא בין המסעדות האהובות עליי בעיר. הוויב הנכון, השירות המעולה והתפריט הטעים הם הסיבות להצלחה הגדולה של המסעדה. במסעדת אופה דובאי יש מוזיקת מיינסטרים ברוב הזמן, ופעמיים ביום יש ״מופע״ בשעות הערב. נכון לכתיבת שורות אלו- בשעה שמונה וחצי ובשעה עשר וחצי. לכן רצוי להזמין שולחנות לשעות הללו. בזמן המופע אחד מהמלצרים או זוג מלצרים מתחילים בריקוד יווני קלאסי, ומלצרים אחרים מצטרפים אליהם ושוברים צלחות. בשלב מסוים הם מקימים את כל אורחי מסעדת אופה ומרקידים אותם. אופה דובאי היא בין החוויות שחובה לעשות בעיר. אל תשכחו, כאשר מתרסקת צלחת, לצעוק בשמחה ”הופה“. טיפ ממני- מחפשים מקום עם אווירה? תזמינו מקומות לאופה דובאי.

4: סושי סמבה דובאי (Sushi Samba Dubai) הסושי סמבה היא אחת המסעדות המומלצות בגלל הלוקיישן המדליק. המסעדה ממוקמת בקומה ה 51 של מלון St Regis ומציעה לכם תצפית פנורמית על קו החוף של ג‘ומיירה (באותו בניין בו ממקומת הבריכה המפורסמת-אאורה סקיי פול). הסושי סמבה היא המסעדה הגבוהה ביותר באי הדקלים (230 מטר!). יש לה עיצוב מרהיב, הכולל תקרה בהדפסת 3D ועבודות עץ המשלבות טכניקות ברזילאיות ויפניות מסורתיות. המטבח בסושי סמבה הוא כמו תאטרון שבו כולם צופים, והתפריט בסושי סמבה משלב יצירתיות ושילובים יוצאי דופן מהמטבח של ברזיל, פרו ויפן. במהלך הארוחה תהנו ממופעים ורקדנים שיסתובבו סביבכם וינעימו את זמנכם, בקצב הסמבה! טיפ ממני- אוהבים סושי ומחפשים מקום מיוחד לארוחת ערב? תזמינו מקומות לסושי סמבה.

מתלבטים איך להזמין שולחן למסעדות? יש לנו שירות קונסיירז׳ חדש של הזמנת מקומות למסעדות, לחצו כאן 5: ורדה דובאי (VERDE DUBAI) במסעדת ורדה דובאי תוכלו ליהנות מהאווירה של צרפת ומיטב מטעמי המטבח הפריזאי, עם נגיעות של אגן הים התיכון. מסעדת ורדה מעוצבת באווירה סופר טרנדית וכל מנה מוגשת בצורה מוקפדת שהיא חגיגה של יופי בעיניים. יש במסעדה טרסה מדהימה עם חול טבעי. אורחי המסעדה יכולו ליהנות מארוחה בליווי הופעות DJ ומבחר נגנים. המסעדה מתאימה לארוחת ערב קלאסית בשעות המקודמות ולבילוי אקסקלוסיבי בשעות המאוחרות. טיפ ממני- תתעדכנו ברשתות החברתיות אחר לוח האירועים שיש במסעדה.

6: קויה דובאי (COYA DUBAI) מסעדת קויה דובאי תיקח אתכם אל האווירה המיוחדת של פרו. קויה היא רשת מסעדות יוקרה בינלאומית, המביאה לכם לא רק את הקסם של המטבח הפרואני, אלא גם את כל האווירה ממיטב הברים של לימה. חלל המסעדה מעוצב בפריטי אומנות פרואנית ורק הנוף הנשקף מהחלון יזכיר לכם כי אתם בדובאי (נוף לבורג׳י, למביני עניין). במסעדת קויה תוכלו ליהנות ממגוון מנות בשריות המוגשות לצד גואקאמולה אותנטי, והכל בליווי די ג׳יי ומתופפים שמרימים את האווירה. מסעדת קויה ממוקמת במלון פור סיזנס ג׳ומיירה. טיפ ממני- אם אתם מחפשים אווירה, לכו לקויה דובאי בסופי שבוע.

7: קלאפ דובאי (CLAP DUBAI) במרכז העסקים של דובאי תוכלו למצוא מסעדה השומרת על אווירה אותנטית יפנית הספוגה באווירה של חדשנות. למסעדת קלאפ דובאי יש טרסה מרהיבה המעניקה לכם תצפית של 180 מעלות על קו הרקיע של דובאי וגורדי השחקים של העיר. במסעדת קלאפ יש בר עם משקאות מיוחדים, וגם חדרי לאונג‘ המתאימים לאירועים פרטיים. יש כאן תקליטנים מחו“ל והם מביא לכם את אווירת חיי הלילה של טוקיו. גם כאן תוכלו לבלות עד השעות הקטנות של הלילה. טיפ ממני- אל תוותרו על הקינוח האינסטגרמי של הקלאפ.

8: גל דובאי (GAL DUBAI) גל דובאי היא מסעדת יוקרה הממוקמת מול הבורג׳ חליפה, עם נוף מהמם מהטרסה אל המגדל הגבוה בעולם. במסעדת גל תוכלו ליהנות ממטבח תורכי ים תיכוני עכשווי. עם מנות המבושלות אל מול עיניכם במטבח הפתוח, ומוגשות לכם בטרסה הנעימה. התפריט של מסעדת גל דובאי זכה לאינספור ביקורות חיוביות, ויש בו הרבה יצירתיות ושילובים מעניינים. זמרים וסקסופוניסטים שילוו אתכם במהלך הארוחה, מעניקים את האווירה המשלימה לחוויה נהדרת. טיפ ממני- מסעדת גל דובאי מומלצת לזוגות שמחפשים ארוחה רומנטית מול הנוף האיקוני של דובאי, הבורג׳ חליפה או למפגשים חברתיים- עסקיים.

9: רוברטוס דובאי (Roberto's Dubai) מסעדת רוברטוס מביאה לכם מטבח איטלקי עכשווי אל לב ליבה של דובאי, באווירה יוקרתית ואלגנטית, אך יחד עם זאת חמימה. המסעדה מציעה לכם ישיבה בפנים או בחוץ; היא כוללת שתי טרסות מהן ניתן לראות את קו הרקיע המרהיב של דובאי ואת בורג‘ חליפה. זהו מקום נחמד לערב עם חברים או בילוי משפחתי. לאחר הארוחה תוכלו לעבור לאזור הבר, וליהנות מה- DJ והקוקטיילים העונתיים. מסעדת רוברטוס זכתה בפרסים רבים והיא מומלצת מאוד לאוהבי המטבח האיטלקי. טיפ ממני- אל תוותרו על הטראפל פיצה והטראפל רביולי.

10: נאמוס דובאי (Nammos Dubai)

מסעדת סנאמוס דובאי היא מסוג המסעדות שמייד ממלאות אתכם באופטימיות. מה שהופך את המקום למושלם הוא האפשרות לאכול סמוך לים, באוויר הפתוח, בצורה נינוחה ורגועה. אם יש מקום שתרצו לחגוג בו אירוע פרטי באווירת חופש יוקרתית, זה בנאמוס. המטבח, המוגדר כמטבח פרימיום, לוקח אתכם ברכבת הרים של טעמים. בנאמוס דובאי המטבח היווני זוכה לפגוש נגיעות של המטבח היפני והתוצאה בהחלט מפתיעה. בנאמוס דובאי תהנו גם מהופעות של זמרים ורקדנים שיחלפו בין השולחנות שלכם. בבוקר/ צהריים אפשר להגיע גם לבראנץ׳ או לביץ׳ קלאב. טיפ ממני- גם כאן, אל תוותרו על הרביולי טראפל.




bottom of page