top of page

אבו דאבי עם ילדים 2023- כך תתכננו את החופשה הבאה באמירויות!

מעבר להיותה הבירה המלכותית של איחוד האמירויות, אבו דאבי היא יעד מדהים למשפחות וילדים, יעד שהוא גם זול יותר מדובאי. במרחק 3 שעות טיסה מהארץ, תוכלו להנות מחופים תכולים בצבעי המלדיביים, מוזיאונים מפורסמים, מסגדים מרשימים, מלונות וריזורטים במחירים מעולים, ומגוון רחב של פארקי שעשועים.


אז מה עושים עם הילדים באבו דאבי? הנה 10 אטרקציות מומלצות שלא כדאי לפספס:


1- לונה פארק פרארי אבו דאבי

פארק שעשועים ענק שממותג כולו תחת המותג האיקוני- פרארי. המקום שיכניס אתכם ואת הילדים לריגוש ללא מעצורים, ויקבע לכם רף פחד חדש בכל מה שקשור לרכבות הרים. פארק פרארי באבו דאבי שוכן באי המלאכותי יאס, ומציע מעל ל-40 אטרקציות שונות שתוכלו לעשות יחד עם ילדכם. הפארק כולו מקורה וממוזג כך שהוא מתאים גם לימי הקיץ החמים. אם הילדים שלכם אוהבי אקסטרים, אל תפספסו את רכבת ההרים המהירה ביותר בעולם שנמצאת בפארק, ה- "פורמולה רוסה". שימו לב- לכל רכבת בפארק יש מגבלות גובה שונות, לכן רצוי להיכנס לאתר הרשמי ולבדוק אילו מתקנים מתאימים לילדיכם.


שעות פעילות:

בכל ימות השבוע בין השעות 10:00-20:00


2- עולם וורנר ברוס אבו דאבי

עולם וורנר ברוס אבו דאבי הינו אחד המקומות המהנים ביותר עבורכם ועבור ילדיכם, והוא מושלם עבור כל חובב גיבורי על וקומיקס. בפעם הראשונה, תוכלו לפגוש במקום אחד את כל הדמויות האהובות שכולם גדלו עליהם. בוורנר ברוס אבו דאבי תיהנו משילוב נהדר של מגוון אטרקציות - מרכבות הרים, בילוי ותמונות עם דמויות וורנר, נסיעה לעיר גותהאם הבדיונית ומגרשי משחקים. פארק השעשועים וורנר ברוס אבו דאבי מהווה בילוי מהנה לא רק עבור הילדים, אלא גם עבור ההורים אשר גדלו על קלאסיקות כמו הענק הירוק, טום וג'רי, באגס באני, סקובידו, סופרמן או באטמן.


שעות פעילות:

ימי ראשון, שלישי ושבת: בין השעות 11:00-20:00

ימי שני, חמישי ושישי - בין השעות 12:00-20:00

ימי רביעי - בין השעות 11:00-19:00


3- פארק המים יאס אבו דאבי

חופשה באבו דאבי לא יכולה להיות מושלמת ללא ביקור בפארק המים שבאי יאס. פארק המים של יאס נבחר כטוב ביותר בעולם בתחרות Global Brand Award, והוא משתרע על פני 150 דונם של כיף והנאה. בפארק המים יאס אבו דאבי תמצאו רכבות הרים המתאימות לכל רמה או גיל, בנוסף לאטרקציות מים שונות. בזמן שהמתבגרים ירוצו למגלשות ורכבות האקסטרים, הילדים הקטנים יוכלו ליהנות בבריכות שחייה רבות, וכשתסיימו תוכלו להשתתף כולכם ביחד באחת ממלחמות המים הגדולות או בשייט אבובים רגוע.


שעות פעילות:

בכל ימות השבוע בין השעות 10:00-18:00


4- גן החיות אמירייטס אבו דאבי

גן החיות אמירייטס אבו דאבי מציע דרך לשלב לימוד והנאה ביחד עם הילדים שלכם. גן החיות הינו הבית של בעלי חיים רבים, ומציע אטרקציות רבות. בביקור תוכלו לפגוש מעל ל-1800 חיות שונות, ו-250 מיני בעלי חיים שונים. תוכלו להאכיל אותם, לצלם אותם, ואף לראות מופעים חיים בהשתתפות החיות. הילדים יוכלו להנות ממשחקי ארקייד במתחם המציע מעל ל-100 משחקים שונים. אם חשקה נפשכם בביקור אינטימי יותר בגן החיות, תוכלו אף להזמין ביקור VIP הכולל ארוחת בוקר עם תוכים, בראנץ' עם נמרים ואפילו ארוחת ערב עם פילים!


שעות פעילות:

פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 9:00-21:00


5- האקווריום הלאומי אבו דאבי

האקווריום הלאומי באבו דאבי הינו האקווריום הגדול ביותר במזרח התיכון, וביקור בו יהווה עבורכם חוויה אמיתית הכוללת שחייה עם למעלה מ-46,000 בעלי חיים מיותר מ-300 מינים ייחודיים. בנוסף למגוון הביולוגי המרשים שתזכו לראות באקווריום הלאומי אבו דאבי, תוכלו להשתתף גם בסיורים מעניינים ולפגוש מקרוב מאוד את בעלי החיים הימיים. האקווריום חושף את מיטב הטכנולוגיה, כולל מיפוי וידאו ומדריכי שילוט אינטרקטיבים, ותוכנן כדי לספק לילדים ולמבוגרים למידה ברמה גבוהה, תוך דגש על התפקיד החיוני שהסביבה הימית ממלאת בעולמנו.


שעות פעילות:

בכל ימות השבוע בין השעות 10:00-22:00


6- מתחם הקרטינג ביאס אבו דאבי

מתחם הקרטינג ביאס אבו דאבי הינו בילוי מהנה שיתן לילדכם מנה גדושה של אנדרנלין. מתאים לילדים הרפתקנים במיוחד. במתחם הקרטינג יאס אבו דאבי תמצאו רכבי קרטינג המתאימים לילדים בכל הגילאים. ילדים בגילאי 5 עד 7 יקבלו רכבי קרטינג קטנים ומותאמים, כך גם לילדים בגילאי 8-12, כאשר מגיל 13 ומעלה ניתן לנהוג על קרטינג סטנדרטי. המתחם מציע מסלולים באורכים שונים אשר מותאמים לרמות קושי שונות. כך או כך, מצפה לכם חוויה מיוחדת ומלאת אקשן.


שעות פעילות:

בכל ימות השבוע בין השעות 09:00-23:30


7- קידסזניה אבו דאבי

בקומת הקרקע של קניון יאס אבו דאבי, תופתעו למצוא "מיני עיר" בשם קידסזניה, המשמשת כקונספט לימודי ומהנה לילדים, שלא נראה כמוהו מעולם. תוכלו ליהנות ממעל ל-40 פעילויות שונות המפוזרות לאורך העיר, כאשר רובם פעילויות אשר מטרתן ללמד דברים מ"העולם האמיתי". ברעיון החדשני של קידסזניה אבו דאבי, הילדים הם אלו שמפעילים את העיר, מנהלים אותה ואחראיים על הנעשה בתוכה. הילדים אף יכולים "להרוויח" כסף בתוך העיר, ולבחור על מה לבזבז אותו - כפעולה הנועדה לחנך על חשיבות הכסף. המקום הינו עטור פרסים ומומלץ בחום לכל מי שמבקר עם ילדיו באבו דאבי.


שעות פעילות:

בימים ראשון עד חמישי בין השעות 12:00-20:00

בימים שישי ושבת בין השעות 11:00-23:00


8- מוזיאון הלובר אבו דאבי+ שיט

מוזיאון הלובר הינו המוזיאון הגדול ביותר בחצי האי ערב הממוקם באי סעדיאת באבו דאבי. המוזיאון הלובר אבו דאבי הינו מרשים במיוחד ומבוסס על מוזיאון הלובר הצרפתי המפורסם. בביקור במוזיאון הלובר תוכלו לחזות במגוון פרטי אומנות ויצירות מרחבי העולם, כאשר הקונספט הוא חיבור בין יצירת המערב ליצירת המזרח. ניתן ואף מומלץ לשלב שיט קיאקים מהנה מסביב למוזיאון, אטרקציה מהנה לילדים. ביקור במוזיאון הינו יעד חובה לכל משפחה החובבת אומנות.


שעות פעילות:

בימים שלישי עד חמישי בין השעות 10:00-18:30

בימים שישי עד בין השעות 10:00-20:30

סגור בימי שני


9- מסגד גרנד שייח זאייד אבו דאבי

מסגד גראנד שייח זאייד הינו אחד המסגדים הגדולים והיפים ביותר בעולם. גודלו מרשים ביותר, והוא נבנה בצורה אדריכלית המייצגת את כל התרבויות המוסלמיות מרחבי העולם, במטרה להציג את המגוון התרבותי העשיר שלהן. בניית המסגד ערכה למעלה מעשור, עלותו מוערכת ב-550 מיליון דולרים. המסגד הינו אחד מאתרי התיירות הפופולרית ביותר באבו דאבי ומבקרים בו מיליוני אנשים מידי שנה, כאשר המסגד מנהיג מדיניות דלת פתוחה, והכניסה היא ללא תשלום. יש לכם הזדמנות להראות לילדכם את אחד מהמקומות התרבותיים הכי מרשימים בעולם. לקריאה נוספת על המסגד לחצו כאן


שעות פעילות:

בימי שישי בין השעות 09:00-12:00, ו-15:00-22:00

בשאר ימות השבוע בין השעות 09:00-22:00


למי שרוצה ללמוד על המסגד ועל תרבות האיסלם ניתן להזמין סיור מודרך מוזל, כולל איסוף מהמלון, דרך הקישור הזה-

10- טיול במדבר באבו דאבי

אם עדיין לא עשיתם את הטיול המדברי בדובאי, תוכלו לעשות ממש את אותו הטיול במדבר של אבו דאבי. תוכלו לבחור בין מספר אטרקציות, כמו רכיבה על גמלים או סקי חולות, אך המומלצת ביותר מביניהן היא טיול שטח בג'יפ 4X4. אנו ממליצים לכם לקחת טיול מסודר עם נהג שיקפיץ אתכם בין החולות של אבו דאבי, יחשוף אתכם לנוף המוזהב והאינסופי ויתן לכם יום שלא תשכחו. כמובן, ניתן לשלב ארוחה באוהל בדואי, ורצוי בשעות הערב כך שתוכלו ליהנות מכוכבי השמיים הבולטים.



לאבו דאבי יש עוד המון להציע למשפחות, זוגות וקבוצות, לחצו כאן לרשימת האטרקציות המלאה.


bottom of page